The sun goes down, the stars come out
太陽西沉,滿天星斗
And all that counts is here and now
此時此刻就代表了一切
My universe will never be the same
我的世界將會從此不同
I'm glad you came
你來了真好

You cast a spell on me, spell on me
你在我身上施了魔咒
You hit me like the sky fell on me, fell on me
你就像天塌下來一樣打中我
And I decided you look well on me, well on me
而我決定我們一定很速配
So let's go somewhere no one else can see you and me
我們去一個沒有任何人能看到我們的地方吧

Turn the lights out now
現在就把燈關掉吧
Now I'll take you by the hand
現在我會用手帶著你
Hand you another drink
再給你一杯飲料
Drink it if you can
如過你還可以,就喝掉吧
Can you spend a little time,
你可以花一些時間嗎?
Time is slipping away,
時間正悄然逝去
Away from us so stay,
讓我們就留下來吧
Stay with me I can make,
留下來陪我,我就可以
Make you glad you came

讓你覺得有來真好

The sun goes down, the stars come out
太陽西沉,滿天星斗
And all that counts is here and now
此時此刻就代表了一切
My universe will never be the same
我的世界將會從此不同
I'm glad you came
你來了真好 
I'm glad you came
你來了真好  

You cast a spell on me, spell on me
你在我身上施了魔咒
You hit me like the sky fell on me, fell on me
你就像天塌下來一樣打中我
And I decided you look well on me, well on me
而我決定我們一定很速配
So let's go somewhere no one else can see you and me
我們去一個沒有任何人能看到我們的地方吧 

Turn the lights out now
現在就把燈關掉吧
Now I'll take you by the hand
現在我會用手帶著你
Hand you another drink
再給你一杯飲料
Drink it if you can
如過你還可以,就喝掉吧
Can you spend a little time,
你可以花一些時間嗎?
Time is slipping away,
時間正悄然逝去
Away from us so stay,
讓我們就留下來吧
Stay with me I can make,
留下來陪我,我就可以
Make you glad you came
讓你覺得有來真好 

The sun goes down, the stars come out
太陽西沉,滿天星斗
And all that counts is here and now
此時此刻就代表了一切
My universe will never be the same
我的世界將會從此不同
I'm glad you came
你來了真好 
I'm glad you came
你來了真好 

I'm glad you came
你來了真好  
So glad you came
你來了真好  
I'm glad you came
你來了真好  
I'm glad you came
你來了真好    

The sun goes down, the stars come out
太陽西沉,滿天星斗
And all that counts is here and now
此時此刻就代表了一切
My universe will never be the same
我的世界將會從此不同
I'm glad you came
你來了真好 
I'm glad you came
你來了真好   


Vocabularies:

Spell 魔咒,咒語

 

歌詞來源:

http://www.wretch.cc/blog/kentingyanzi/13543697

arrow
arrow
    全站熱搜

    penny50820 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()