Hi 我從段考這個浩劫中回來了

這是我第一次翻歌詞有饒舌的歌

有些歌詞嚇到我了

我們班的那群男生應該會很有興趣

如果他們看得懂的話XD

 

[Kanye West]


I got a dirty mind

我思想齷齪
I got filthy ways

我的方式猥褻
I'm tryna bathe my ape, (ape), in your Milky Way

我正嘗試在妳的銀河系洗我的猿(猿)
I'm a legend, I'm irreverent

我是一個傳奇人物 我一點也不虔誠
I be reverend

我受人尊敬
I be so far u-u-u-u-up, we don't give a fuck

我身在外太空~ 我們不必理會敵人
Welcome to the danger zone

歡迎來到危險地帶
Step into the fantasy

進入幻境
You are not invited to the other side of sanity

妳沒有被邀請到理智的另一邊
They calling me an alien

他們稱我為外星人
A big headed astronaut

一個大頭的宇航員
Maybe it's because your boy Yeezy get ass a lot

也許因為妳的男孩得到了許多Yeezy款式的鞋子

 

[Katy Perry]


You're so hypnotizing

你是那麼的令人著迷
Could you be the devil

因為你是一個惡魔

Could you be an angel

因為你是一個天使

 

Your touch magnetizing

碰觸讓我磁化
Feels like I am floating

感覺我在漂浮
Leaves my body glowing

離開我的身軀讓它炙熱

 

They say be afraid

他們為你感到恐懼
You're not like the others

你不像其他的人
Futuristic lover

你是未來的愛情主義
Diff-erent DNA

不一樣的DNA
They don't understand you

他們根本就不了解你

 

You're from a whole other world

你來自一個完全不同的世界
A different dimension

一個不同的次元
You open my eyes

你敞開了我的視野
And I'm ready to go

我準備隨你而去
Lead me into the light

領導我邁向光明

 

Kiss me, ki-ki-kiss me

吻我 狠狠的吻我吧
Infect me with your love and

傳染你的愛給我
Fill me with your poison

用愛情的毒藥滿足我

 

 

Take me, ta-ta-take me

帶我走 帶我遠離這裡

Wanna be a victim

成為愛情毒藥的沉迷者
Ready for abduction

準備好被你誘惑

 

Boy, you're an alien

男孩 你是個外星人
Your touch so foreign

你的碰觸如此的不同
It's supernatural

這是個超自然的現象
Extraterrestrial

來自於地球外

 

Your so supersonic

你是如此的快速
Wanna feel your powers

我想感受你的力量
Stun me with your lasers

你的激光令我暈眩
Your kiss is cosmic

你的吻就像奧妙的宇宙
Every move is magic

一舉一動都是不可思議的

 

You're from a whole other world

你來自一個完全不同的世界
A different dimension

一個不同的次元
You open my eyes

你敞開了我的視野
And I'm ready to go

我準備離你而去
Lead me into the light

領到我邁向光明

 

Kiss me, ki-ki-kiss me

吻我 狠狠的吻我吧
Infect me with your love and

傳染你的愛給我
Fill me with your poison

用愛情的毒藥滿足我

 

Take me, ta-ta-take me

帶我走 帶我遠離這個地方
Wanna be a victim

成為愛情毒藥的沉迷者
Ready for abduction

準備好被你誘惑

 

Boy, you're an alien

男孩 你是個外星人
Your touch so foreign

你的碰觸如此的不同
It's supernatural

這是個超自然現象
Extraterrestrial

來自於地球外

 

[Kanye West]


I know a bar out in Mars

我知道在火星有家酒吧
Where they driving spaceships instead of cars

在那裡火星人開的是宇宙飛船 而不是汽車
Cop a Prada spacesuit about the stars

穿上Prada特製的宇航服
Getting stupid ass straight out the jar

high起來讓腦子放空 享受吧
Pockets on Shrek, rockets on  deck

口袋滿滿 用隕石當裝飾
Tell me what's next, alien  sex

告訴我下一步是什麼 外星人引起性慾
I'mma disrobe you, than I'mma probe you

我要脫光你 我要探測你
See I abducted you, so I tell ya what to do

看吧我在誘惑妳 我告訴妳接下來要做什麼
I tell ya what to do, what to do, what to do

我告訴妳該做什麼~

 

[Katy Perry]


Kiss me, ki-ki-kiss me

吻我 狠狠的吻我吧
Infect me with your love and

傳染你的愛給我
Fill me with your poison

用愛情的毒藥滿足我

Take me, ta-ta-take me

帶我走 帶我遠離這個地方
Wanna be a victim

成為愛情毒藥的沉迷者
Ready for abduction

準備好被你誘惑

 

Boy, you're an alien

男孩 你是個外星人
Your touch so foreign

你的碰觸如此不同
It's supernatural

這是個超自然現象
Extraterrestrial

來自於地球外

 

Extraterrestrial

來自於地球外
Extraterrestrial

來自於地球外

 

Boy, you're, you're an alien

男孩 你是個外星人
Your touch so foreign

你的碰觸是如此的不同
It's supernatural

這是個超自然現象
Extraterrestrial

來自於地球外

arrow
arrow
    全站熱搜

    penny50820 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()