Aye… Hmmm…

嘿 ~ 嗯 ~

Dreams are like angels

甜美的夢就想天使

They keep bad at bay

她們讓你把壞事都拋開

Love is the light

愛情就像陽光

Scaring darkness away

讓黑夜不敢靠近

I’m so in love with you

我是如此的愛妳

Make love your goal

如此明確的愛

 

The power of love

愛情的力量

A force from above

一股正面的力量

Cleaning my soul

洗滌了我的心靈

Flame on burn desire

一股熊熊的慾望

Love with tongues of fire

燃起了愛情的火苗

Purge the soul

淨化了我的靈魂

Make love your goal

如此明確的愛

 

I’ll protect you from the hooded claw

我會保護妳不受到任何傷害

Keep the vampires from your door

讓吸血鬼靠近不了妳

When the chips are down I’ll be around

當你受到威脅時,我會隨侍在側

With my undying death defying love for you

我的愛會為了妳永恆的存在

Envy will hurt itself

別讓忌妒傷害了妳自己

Let yourself be beautiful

讓自己永遠如此漂亮

Sparkling light, flowers and pearls and pretty girls

就像光一樣的閃耀、如鮮花與珍珠般漂亮

Love is like an energy

洋溢著活力的愛情

Rushing in, rushing inside of me, hmmm...

觸動著我的內心,嗯~

The power of love

愛情的力量

A force from above

一股正面的力量

Cleaning my soul

洗滌了我的心靈

Flame on burn desire

熊熊的慾望

Love with tongues of fire

燃起的愛情的火苗

Purge the soul

淨化我的靈魂

Make love your goal

如此明確的愛

 

This time we go sublime

此時我們的愛已昇華

Lovers entwined divine divine

彼此環環纏繞再一起

Love is danger, love is pleasure

愛情讓人愉悅,也潛藏著危險

Love is pure, the only treasure

愛情如此的純潔,獨一無二的珍貴

I’m so in love with you

我是如此的愛妳

Make love your goal

如此明確的愛

 

The power of love

愛情的力量

A force from above

一股正面的力量

Cleaning my soul

洗滌了我的心靈

The power of love

愛情的力量

A force from above

一股正面的力量

A sky scraping dove

敖向天際般

 

Flame on burn desire

熊熊的慾望

Love with tongues of fire

燃起愛情的火苗

Purge the soul

淨化了我的靈魂

Make love your goal

如此明確的愛

Make love your goal

如此明確的愛

 

歌詞來源:

http://mrwill7533967.blogspot.tw/2012/12/gabrielle-aplin-power-of-love.html

arrow
arrow
    全站熱搜

    penny50820 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()