[Ke$ha]

 

It's going down, I'm yelling timber

倒下來囉  我大喊樹倒了

You better move, you better dance

你最好移動你的腳步你最好跟著跳起來

Let's make a night, you won't remember

讓我們整夜狂歡   精彩到讓你記不得

I'll be the one, you won't forget

我會讓你永生難忘

 

It's going down, I'm yelling timber

倒下來囉  我大喊樹倒了

You better move, you better dance

你最好移動你的腳步你最好跟著跳起來

Let's make a night, you won't remember

讓我們整夜狂歡  精彩到讓你記不得

I'll be the one, you won't forget

我會讓你永生難忘

 

[Pitbull]

The bigger they are, the harder they fall

他們越龐大  就摔得越痛

These big-iddy boys, are dig-gidy dogs

那些大明星男孩     不過就是些扒扒土的笨狗

I have em like miley cyrus, clothes off

我比較喜歡麥莉希拉拖了她的衣服

 twerkin in their bras and thongs

穿著她的胸罩和丁字褲跳電臀舞

Face down. booty up

把臉朝下  屁股抬高

That’s the way we like to what

這才是我們的最愛

I’m slicker than an oil spill

我溜得像漏了油

She’s say she won’t, but I bet she will.

她說她才不會但我賭她會

 

Swing your partner round and round

搖擺你的好夥伴一次又一次

End of the night, it's going down

今晚的結局  就要倒下

One more shot, another round

再來一槍  再來一局

End of the night, it's going down

今晚的結局  就要倒下

Swing your partner round and round

搖擺你的好夥伴一次又一次

End of the night, it's going down

今晚的結局  就要倒下

One more shot, another round

再來一槍  再來一局

End of the night, it's going down

今晚的結局  就要倒下

 

[Ke$ha]

It's going down, I'm yelling timber

倒下來囉  我大喊樹倒了

You better move, you better dance

你最好移動你的腳步  你最好跟著跳起來

Let's make a night, you won't remember

讓我們整夜狂歡  精彩到讓你記不得

I'll be the one, you won't forget

我會讓你永生難忘

It's going down, I'm yelling timber

倒下來囉  我大喊樹倒了

You better move, you better dance

你最好移動你的腳步你最好跟著跳起來

Let's make a night, you won't remember

讓我們整夜狂歡  精彩到讓你記不得

I'll be the one, you won't forget

我會讓你永生難忘

 

[Pitbull]

Look up in the sky, it's a bird, it's a plane

快看天空是鳥是飛機

Nah, it's just me, ain't a damn thing changed

不那是我  才不是那什麼怪東西

Live in hotels, swing on plane

在飯店現場演出  在地表上搖擺

Blessed to say, money ain't a thing

滿足得說  錢是啥狗屁

Club jumping like Lebron, now

跳得和勒布朗依樣高

Order me another round

要求我再來一場

We about to climb, wild, 'cause it's about to go down

我們即將超越  瘋狂  因為這裡即將倒下

Swing your partner round and round

搖擺你的好夥伴一次又一次

End of the night, it's going down

今晚的結局  就要倒下

One more shot, another round

再來一槍  再來一局

End of the night, it's going down

今晚的結局  就要倒下

Swing your partner round and round

搖擺你的好夥伴一次又一次

End of the night, it's going down

今晚的結局  就要倒下

One more shot, another round

再來一槍  再來一局

End of the night, it's going down

今晚的結局  就要倒下

 

[Ke$ha]

It's going down, I'm yelling timber

倒下來囉  我大喊樹倒了

You better move, you better dance

你最好移動你的腳步  你最好跟著跳起來

Let's make a night, you won't remember

讓我們整夜狂歡  精彩到讓你記不得

I'll be the one, you won't forget

我會讓你永生難忘

 

It's going down, I'm yelling timber

倒下來囉  我大喊樹倒了

You better move, you better dance

你最好移動你的腳步你最好跟著跳起來

Let's make a night, you won't remember

讓我們整夜狂歡  精彩到讓你記不得

I'll be the one, you won't forget

我會讓你永生難忘

 

歌詞來源:

http://bless7895127.pixnet.net/blog/post/275001326-pitbull---timber-%E6%A8%B9%E5%80%92%E4%BA%86-%E4%B8%AD%E6%96%87%E6%AD%8C%E8%A9%9E---ft.-ke$ha 

arrow
arrow
    全站熱搜

    penny50820 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()