原版MV

這首歌的歌名之所以會有一個Pt2呢是因為這首是Skylar Grey的獨唱版

 

 

And the blood will dry
underneath my nails

and the wind will rise up
to fill my sails
so you can doubt
and you can hate
but I know, no matter what it takes

那些從我手上滴下的血終究會乾
那風將會吹起以助我揚帆
所以你們可以懷疑我
甚至可以恨我
但是我知道,不管要付出什麼代價

 

 

I'm coming home
I'm coming home
tell the world I'm coming home
let the rain wash away
all the pain of yesterday
I know my kingdom awaits
and they've forgiven my mistakes
I'm coming home
I'm coming home
tell the world I'm coming ..

 

我要回家
我要回家了
大聲吶喊我要回家了
讓雨水沖洗掉昨天的痛苦 
我知道我的王國在等著我
並且他們會原諒我的過錯
我要回家了
我要回家了
大聲吶喊我來了...

 

 

 

Still far away
from where I belong
but it's always darkest
before the dawn
so you can doubt
and you can hate
but I know, no matter what it takes

離我的故鄉還好遙遠
但是黎明來臨前總是黑暗
所以你們可以懷疑我
甚至可以恨我
但是我都明白,不管要付出什麼代價 

 

I'm coming home
I'm coming home
tell the world I'm coming home
let the rain wash away
all the pain of yesterday
I know my kingdom awaits
and they've forgiven my mistakes
I'm coming home
I'm coming home
tell the world I'm coming ..

我要回家
我要回家了
那聲吶喊我要回家了
讓雨水沖洗掉昨天的痛苦 
我知道我的王國在等著我
並且他們會原諒我的過錯
我要回家了
我要回家了
大聲吶喊我回來了...

 

I'm coming home
I'm coming home
tell the world I'm coming home
let the rain wash away
all the pain of yesterday
I know my kingdom awaits
and they've forgiven my mistakes
I'm coming home
I'm coming home
tell the world I'm coming .. home

我要回家
我要回家了
那聲吶喊我要回家了
讓雨水沖洗掉昨天的痛苦 
我知道我的王國在等著我
並且他們會原諒我的過錯
我要回家了
我要回家了
大聲吶喊我...回家了

 

歌詞來源:

http://blog.xuite.net/hsc810325/blog/67638681-%E3%80%90%E4%B8%AD%E6%96%87%E6%AD%8C%E8%A9%9E%E3%80%91Skylar+Grey+-+Coming+Home+Pt+II

arrow
arrow
    全站熱搜

    penny50820 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()