Lately I’ve been thinkin’, thinkin’ ’bout what we had
最近我總是在想,想那些我們曾擁有過的
I know it was hard, it was all that we knew, yeah.
我明白回憶很煎熬,那些我們熟知的過往
Have you been drinkin’, to take all the pain away?
你是不是也試圖把自己喝醉,只為了忘记那些傷痛?

I wish that I could give you what you, deserve
我希望可以给你你應得的一切
‘Cause nothing could ever, ever replace you
因為没有什麼能替代你的位置
Nothing can make me feel like you do.
没有什麼能替代你给我的感覺
You know there’s no one, I can relate to
我的心中早已容不下任何一人
And know we won’t find a love that’s so true.
從今以後,你我也許再找不到這樣真摯的愛情

There’s nothing like us,
没有什麼能像我們一樣
there’s nothing like you and me
Together through the storm.
没有什麼比得上你和我牽手走過的風暴
There’s nothing like us, there’s nothing like you and me
Together.
没有什麼能像我們一樣
没有什麼能比得上你和我在一起的幸福

I gave you everything, baby, everything I had to give
我给你了所有,親愛的,給了你我所能給的所有
Girl, why would you push me away?
可是女孩,為什麼你還要把我推開?
Lost in confusion, like an illusion
疑惑把我困困包围,像是一場幻覺

You know I’m used to making your day.
我曾那樣讓你開心的過每一天
But that is the past now, we didn’t last now
可那些都是過去了,我們現在並没在一起
Guess that this is meant to be.
也許這是命中注定吧
Tell me was it worth it? We were so perfect
你告诉我曾经的一切都值得嗎?我們曾那樣完美
But baby I just want you to see
親愛的我只想讓你懂得

There’s nothing like us,
没有什麼能像我們一樣
there’s nothing like you and me
Together through the storm.
没有什麼比得上你和我牽手走過的風暴
There’s nothing like us, there’s nothing like you and me
Together.
没有什麼能像我們一樣
没有什麼能比得上你和我在一起的幸福

There’s nothing like us,
没有什麼能像我們一樣
there’s nothing like you and me
Together through the storm.
没有什麼比得上你和我牽手走過的風暴
There’s nothing like us, there’s nothing like you and me
Together.
没有什麼能像我們一樣
没有什麼能比得上你和我在一起的幸福

 

歌詞來源:

http://tw.knowledge.yahoo.com/question/question?qid=1613013007283

arrow
arrow
    全站熱搜

    penny50820 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()