close

 

 Some things we don’t talk about,
Rather do without and just hold the smile
有些事 我們不討論 也不想辦法解決
只會掛著笑容在臉上


Falling in and out of love
Ashamed and proud of, together all the while
在感情的世界 出出入入
對愛情的驕傲 對愛情的羞愧 總是同時並存


You can never say never
While we don’t know when
But time and time again
Younger now than we were before
永遠的承諾太沉重
我們不知何時會分離
但一次又一次我們一起從難關中度過
比起以前 我們年輕了許多
(這句我不知怎麼翻會比較好...)


Don’t let me go
Don’t let me go
Don’t let me go
Don’t let me go
不要讓我走
不要讓我走
不要讓我走
不要讓我走
(X2)


Picture you’re queen of everything
Far as the eye can see under your command
想像妳是一切的女王
世界都在你的掌控中
I will be your guardian when all is crumbling
I’ll steady your hand
我願意當你的守護者
發生危機時 我會牢牢的抓住妳的手


You can never say never
While we don’t know when
But time, time and time again
Younger now than we were before
永遠的承諾太沉重
我們不知何時會分離
但一次又一次我們一起從難關中度過
比起以前 我們年輕了許多


Don’t let me go
Don’t let me go
Don’t let me go
Don’t let me go
不要讓我走
不要讓我走
不要讓我走
不要讓我走
(X2)


We’re falling apart and coming together again and again
We’re growing apart but we pull it together,
Pull it together again
我們一再的分離 卻一再的復合


Don’t let me go
Don’t let me go
Don’t let me go
Don’t let me go
不要讓我走
不要讓我走
不要讓我走
不要讓我走(X2)

 

歌詞來源:

http://www.101dlc.com/2011/07/justin-bieber-never-say-never-ft-jaden.html

arrow
arrow
    全站熱搜

    penny50820 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()