I know I know it's been a while


我知道 我知道已經過了一段時間

I wonder where you are

我想知道你在哪

And if you think of me

有沒有想我呢

Sometimes, cause you're always on my mind,

有時候,因為你在我心上

You know I had it rough (had it rough)

我知道 這事不簡單(不簡單)

Trying to forget you but

我曾試著想要忘記你

The more that I look around

但我見過的人越多

The more I realize

我就越知道

You're all I'm looking for

你就是我要找的那個人

What makes you so beautiful

為何你會那麼美麗

Is you don't know how beautiful you are

你可能不知道你有多美麗

To me

對我而言

You're not trying to be perfect

你也不是刻意追尋完美的

Nobody's perfect but you are,

沒有人是完美的 但你是

To me

對我而言

It's how you take my breath away

你總是讓我忘了呼吸

Feel the words that I don't say

想說的話 我也沒說出口

I wish somehow, I could say them now

我希望 我可以 現在就把話說出口

Oh, I could say the now

喔,我希望我現在就說

Yeah

是阿



Just friend, beginning of the end

只當朋友,是開始還是結束

how do we make sense,

我們該如何解釋

When we're all our own

我們之間的相處

It's like you're the other half of me,

就像是 你是我的另一伴

I feel incomplete, yeah

我覺得有些遺憾,是阿

I should've known

我早就該知道

Nothing in the world compares

世界上沒有神麼能跟

To the feelings that we share (that we share)

能跟我們的感情相比 (跟我們的感情比)

So not fare

所以 這不公平

What makes you so beautiful

為何你會那麼美麗

Is you don't know how beautiful you are

你可能不知道你有多美麗

To me

對我而言

You're not trying to be perfect

你也不是刻意追尋完美的

Nobody's perfect but you are,

沒有人是完美的 但你是

To me

對我而言

It's how you take my breath away

你總是讓我忘了呼吸

Feel the words that I don't say

想說的話 我也沒說出口

I wish somehow, I could say them now

多希望我可以,現在就把這話說出來



It's not you,

不怪你

Blame it all on me

錯的是我

I was running from myself,

我之前逃避我自己

Cause I couldn't tell

因為我不懂

Eye deep that we,

我們之間

We were gonna be,

是永遠都會在一起的

I was scares especially

我害怕命運

But it hurts like hell

但卻讓我痛徹心扉

Hope it's not too late

希望現在還不會太晚

Just a twist of faith (yeah)

只是命運開始轉變而已 (是阿)

What makes you so beautiful

為何你會那麼美麗

Is you don't know how beautiful you are

你可能不知道你有多美麗

To me

對我而言

It's how you take my breath away

你總是讓我忘記呼吸

Feel the words that I don't say

想說的話也沒能說出口

I wish somehow,

多希望

I could say them now, whoah

我現在就可以,嗚哇

I could say them now

現在就可以

Mmmm

恩.......

arrow
arrow
    全站熱搜

    penny50820 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()