And oh, I'm alive, I'm alive, I'm alive

oh,我仍然生存著啊
And oh, I can fly, I can fly, I can
fly
oh,我能暢遊天際啊
And oh, I'm alive, I'm alive, I'm
alive
oh,我仍然存活著啊
And I'm lovin' every second, minute,
hour
我每一分每一秒都用心的愛著每一個人
Bigger, better, stronger,
power
期待有著更大,更好,更強的力量


I got that
power
我獲得那力量了
I got that power
我獲得那力量了
I got that
power
我獲得那力量了
Power, power, power
那種力量,力量,力量


They call me Will-A
他們叫我做Will-A
Stay so cool I'm
chilly
總是酷酷的讓人不敢接近
I done made that milli
一百萬這小數目我早就超越了
On my way to
that billi
我正在向十億進發
Used to have a piggy bank
以前我的錢就只能塞滿一個小豬撲滿
But
now I got that bigger bank
可是現在我的錢都要放滿整個銀行了
Who who cares what the haters
think
我才不在乎那些不喜歡我的人在想甚麼
They hatin' on me cause we doin' what they
can't
他們討厭我是因為我做到一些他們做不到的事
I stay on that hustle
努力打拼是我的生存之道
I flex
that little muscle
只要把我的肌肉稍為彎曲一下
Hate to burst your
bubble
就能把你的美夢粉碎掉
I'm on that other level
我可是與你不同等級的
I'mma take it
higher
我會提升到更高的等級
And high, high and higher
更高更高更高的等級
I stay and buy
attire
即使只是買一下衣服
Keep burnin' like that
fire
我都像那團燃燒著的火焰一樣引人注目


And oh, I'm alive, I'm alive, I'm
alive
oh,我仍然生存著啊
And oh, I can fly, I can fly, I can
fly
oh,我能暢遊天際啊
And oh, I'm alive, I'm alive, I'm
alive
oh,我仍然存活著啊
And I'm lovin' every second, minute,
hour
我每一分每一秒都用心的愛著每一個人
Bigger, better, stronger,
power
期待有著更大,更好,更強的力量


I got that power
我獲得那力量了
I got
that power
我獲得那力量了
I got that power
我獲得那力量了
Power, power,
power
那種力量,力量,力量


Y-y-y-yes
y'all
你們全都聽著
Feelin' funky fresh y'all
豎起你們的耳朵聽清楚了
Work to be the
best y'all
努力工作就是為了得到最好的東西
Work good under
pressure
在壓力之下才能有好的工作效率
Been through all that stress
y'all
你們應該全都經歷過這些壓力吧
Get this off my chest y'all
把這些問題都拋諸腦後吧
Made it
out them projects with this project, that's progress
y'all
用一個更好的計劃把這個計劃做好,這就叫進步了
I did it for my momma
我一直所做的都是為了我的母親
I
told her when I was younger
我年輕時曾跟她說過
That I'mma be that number
one,
我要成為第一名
Yup I'll be that number 1
yup我一定會成為最好的那個
I take it
higher
所以我要爬得更高
And high, high and higher
更高更高更高的等級
I stay and buy
attire
即使只是買一下衣服
Keep burnin' like that
fire
我都像那團燃燒著的火焰一樣引人注目



Whatever doesn't
kill ya
Only makes you stronger
So I'mma get stronger
Comin' like a
battle ram, battle ram
I'm knockin'-knockin' down the door again, door
again
Comin' like a battle ram, battle ram
I'm knockin'-knockin' down the
door again, door again


And oh, I'm alive, I'm alive, I'm
alive
oh,我仍然生存著啊
And oh, I can fly, I can fly, I can
fly
oh,我能暢遊天際啊
And oh, I'm alive, I'm alive, I'm
alive
oh,我仍然存活著啊
And I'm lovin' every second, minute,
hour
我每一分每一秒都用心的愛著每一個人
Bigger, better, stronger,
power
期待有著更大,更好,更強的力量

[Hook 2]
I got that power
我獲得那力量了
I got
that power
我獲得那力量了
I got that power
我獲得那力量了
Power, power,
power
那種力量,力量,力量

[Outro: Justin Bieber]
And I'm lovin' every
second, minute, hour
我每一分每一秒都用心的愛著每一個人
Bigger, better, stronger,
power
期待有著更大,更好,更強的力量
And I'm lovin' every second, minute,
hour
我每一分每一秒都用心的愛著每一個人
Bigger, better, stronger, power
期待有著更大,更好,更強的力量

arrow
arrow
    全站熱搜

    penny50820 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()